FC Barcelona Members voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

FC Barcelona Leden App: Beheer je Lidmaatschap met Gemak

FC Barcelona Leden is de nieuwe officiële Socis-applicatie waarmee u uw lidmaatschapsdiensten efficiënter kunt beheren. Het is een gratis app die beschikbaar is op Android platforms. De app heeft alle diensten van de FCB Seient Lliure, FCB Passaport en Magazine-applicaties geïntegreerd, waardoor het een one-stop-shop is voor al uw lidmaatschapsbehoeften.

Met FC Barcelona Leden kunt u al uw familie lidmaatschapskaarten beheren vanuit één account, het Camp Nou betreden met uw digitale seizoenkaart en de Camp Nou Experience Tour betreden met uw digitale lidmaatschapskaart. De app stelt u ook in staat om uw stoelen vrij te maken en te herstellen met Seient Lliure, de bonus te controleren die u heeft verkregen met Seient Lliure en uw paspoorten voor kinderen en senioren te activeren.

Bovendien kunt u uitnodigingen voor minderjarigen aanvragen, uw wachtlijst seizoenkaart beheren, tickets kopen en de multimedia versie van het Barça Magazine bekijken. FC Barcelona Leden stelt u ook in staat uw Culés-netwerk te creëren en te zien wie de wedstrijden bijwoont. Daarnaast kunt u toegang krijgen tot alle FC Barcelona Officiële Apps en online procedures, en de laatste nieuws en voordelen controleren.

Download FC Barcelona Leden nu en geniet van de voordelen van het lid zijn van Barça!

Programma is beschikbaar in andere talen

FC Barcelona Members voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 4.2.0

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about FC Barcelona Members

Heeft u geprobeerd FC Barcelona Members? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.